Příběh

Kdybyste se mě ještě počátkem roku 2011 zeptali, jak napsat opravdu neodolatelnou nabídku, tak bych odpověděl, že nevím.

Dlouhé hodiny a někdy i dny jsem připravoval nabídku. Snažil jsem se, aby byla co nejlépe napsána a aby byla co nejlákavější. Potom jsem odeslal svůj email, nebo dopis a odezva byla jen minimální, nebo dokonce žádná. Ovládal mne pocit zmaru…

Také to znáte?

Obrat přišel v roce 2011, kdy jsem narazil na EmailAcademy Davida Kirše. Začal jsem se ještě více zajímat o marketing a pochopil jsem, jak důležité je učit se od těch nejlepších ve svém oboru.

Postupně jsem přečetl mnoho knížek, prošel mnoha školeními a online kurzy. Postupně jsem zjistil jak napsat poutavý nadpis, jak uvažuje zákazník, jakým stylem psát, jaká je nejlepší struktura nabídky a mnoho dalšího.