O eBooku

Dnes máte jedinečnou příležitost k tomu, abyste se naučili napsat opravdu neodolatelnou nabídku. Takovou nabídku, na kterou bude reagovat o desítky až stovky procent více lidí. Nabídku, která Vám přinese při stejném úsilí více peněz i času na to, co máte rádi!

Nevíte, jak napsat nabídku, které nelze odolat? Netušíte, co musí neodolatelná nabídka obsahovat? Nemáte ponětí, jaká je doporučená struktura, co je to nejdůležitější, proč naprostá většina nabídek bez otevření letí do koše…?

Nevadí. Toto a mnoho dalšího se dozvíte v eBooku Jak napsat neodolatelnou nabídku a o 300% zvýšit její účinek?

  • Zjistíte, jestli jednou vytvořenou nabídku lze použít opakovaně.
  • Dozvíte se, jakým stylem nabídku napsat.
  • Poznáte z kolika procent rozhoduje o nákupu logika.
  • Přijdete na to, jaká je nejčastější chyba v prodejním textu.
  • Odhalíte tajemství, které 95% českých firem nezná a mnoho dalšího…

Ti, kteří už tento eBook četli a zavedli poznatky i potupy v něm uvedené do praxe, tak dosahují nadprůměrných výsledků. Na jejich nabídky reaguje o desítky až stovky procent více klientů, než předtím.

Získat eBook

Dva krátké příběhy

První příběh je o tom, jak se z uhoněného a nešťastného člověka bez peněz stal pohodový, šťastný a úspěšný muž.

Je to už nějaký ten pátek zpátky, kdy se Martin rozhodl podnikat. Neustále vymýšlel nové a nové strategie, jak přivést více zákazníků. Dlouhé hodiny a nezřídka i dny připravoval nabídku. Snažil se, aby byla co nejlépe napsána a aby byla co nejlákavější. Potom odeslal svůj email, nebo dopis a odezva byla jen minimální, nebo dokonce žádná. Ovládal ho pocit zmaru…

Potom narazil na eBook Jak napsat neodolatelnou nabídku a o 300 % zvýšit její účinek?. Zpočátku byl skeptický a moc nevěřil, že mu nějaký eBook pomůže. Byla tam garance vrácení peněz, tak nemá co ztratit. Když nebude spokojen, tak si jednoduše nechá vrátit peníze. Krůček po krůčku zjišťoval, jak napsat poutavý nadpis, nebo předmět zprávy, jak uvažuje zákazník, jakým stylem psát, jaká je nejlepší struktura nabídky a mnoho dalšího.

Dnes už ví, jak napsat opravdu neodolatelnou nabídku. Nabídku, na kterou reaguje mnohonásobně více klientů, než předtím.

Už nemusí stále dokola vymýšlet nové a nové neúspěšné nabídky, ale už jednou úspěšné prostě zopakuje. Díky tomu je víc v pohodě, šťastnější a úspěšnější…

Druhý příběh je o tom, jak se z řadového pracovníka marketingového oddělení stal jeho šéfem.

Tím řadovým pracovníkem byl Tomáš. Pracoval v jedné středně velké společnosti a dostal na starost emailový marketing. Vymýšlel texty nabídek, které potom hromadně zasílali potencionálním klientům. Vždy ho zajímalo, proč jen tak malé procento lidí reaguje na jejich nabídky.

Jednoho dne narazil na eBook Jak napsat neodolatelnou nabídku a o 300% zvýšit její účinek? a koupil si ho. Po přečtení a napsání první nabídky podle rad a postupů v něm uvedených se stalo něco úžasného.

Na takto napsanou nabídku začalo reagovat více než 3x tolik zákazníků. Po odeslání nabídky začaly drnčet telefony a přicházet objednávky. V obchodním oddělení nastal do té doby nevídaný pracovní mumraj.

Na druhý den po poradě za Tomášem do kanceláře přišel ředitel a v ruce držel vytištěný list papíru. Jak ho Tomáš uviděl ve dveřích, tak v něm úplně hrklo. Myslel si, že snad něco provedl, když se tam najednou objevil samotný pan ředitel.

Ředitel položil ten list papíru na stůl a řekl: „To jste napsal vy?“. Tomáš, ve kterém v tu chvíli byla opravdu malá dušička odpověděl, že ano. Ředitel mu podal pravici a řekl: „Výborně, skvělá práce.“.

Příští měsíc Tomáš dostal přidáno. Když za tři měsíce šéf marketingového oddělení odcházel do důchodu, tak Tomáše navrhl za svého nástupce. Dnes je Tomáš šéfem marketingového oddělení a jeho kdysi napsané neodolatelné nabídky s různými obměnami používají s úspěchem dodnes.

Nabízím Vám neuvěřitelnou zkratku k tomu, jak napsat neodolatelnou nabídku. Zkratku v podobě svých znalostí a zkušeností. Získáte výhodu před konkurencí díky mému eBooku (elektronické knize), která je nabitá znalostmi a zkušenostmi, které jsem získal za posledních 5 let, kdy jsem se učil od těch nejlepších ve svém oboru.

Jak vám tento eBook pomůže?

  • Při stejném úsilí vyděláte více peněz.
  • Ušetříte peníze za drahého marketingového experta.
  • Ušetříte spoustu času pro chvíle s rodinou a to tím, že jednou úspěšnou nabídku můžete použít opakovaně.
  • Vyhnete se zklamání z hledání postupů a vědomostí, které nefungují.
  • Vyhnete se bolesti z marně vykonané práce.
  • Zažijete ten krásný pocit z dobře a účelně vykonané práce, když zjistíte o kolik procent více klientů reaguje na vaši nabídku.
  • Vyhnete se námaze při vytváření stále nových a nových nabídek, protože jednou úspěšnou nabídku může použít opakovaně.
  • Když šéf zjistí, že díky Vámi neodolatelně napsané nabídce reaguje o mnoho více klientů, tak si zaděláte na zvýšení platu, vyšší pozici, nebo dokonce jeho obdiv.
  • Nebudete muset stále dokola vymýšlet nové a nové neúspěšné nabídky, ale už jednou úspěšné prostě zopakujete. Díky tomu budete víc v pohodě, šťastnější a zdravější.

Reference

Předtím, než jsem se naučil díky eBooku, jak napsat neodolatelnou nabídku byla úspěšnost nevalná a někdy dokonce nezareagoval nikdo. Jakmile jsem zavedl do praxe, co jsem se v eBooku naučil, tak jsem tomu pomalu ani nemohl uvěřit. Z průměrných 5 lidí, kteří předtím reagovali se to zvedlo na neuvěřitelných 55 zájemců! Tedy nárůst o 1000%! Mé očekávání bylo mnohonásobně předčeno a jsem vyloženě nadšený. Určitě doporučuji všem, kteří chtějí získat při stejném úsilí mnohem lepší výsledky. Koupě eBooku byla jednou z nejlepších investicí v mém životě.

Václav Novotný

Vážený pane Garšici, chtěl bych Vám poděkovat za Váš eBook. Líbí se mi, že dokážete jasně vysvětlit (skvěle používáte různá přirovnání), proč je třeba něco napsat určitým způsobem, aby lidé udělali to, co od nich očekáváme. Srdečně Vás zdravím.

Milan Parchanský
Milan Parchanský

Stáhla jsem si eBook zdarma a byla jsem velmi mile překvapena. Obsahuje skvělé rady a tipy, které určitě použiji pro můj připravovaný eBook. Doporučuji všem, kteří chtějí vědět, jak napsat neodolatelný nadpis. Díky a ať se Vám daří.

Katka Teplá

V čem je tato kniha jiná?

Oproti jiným vám nenabízím jen teoretické informace, ale znalosti a postupy, které mám osobně prověřené v praxi. Znalosti a postupy, které opravdu fungují.

Cena

Posledních 5 let jsem se vzdělával v oblasti marketingu a naučil se, jak napsat opravdu neodolatelnou nabídku. Zavedením těchto principů do praxe klienti běžně zvýší účinnost své nabídky o desítky i stovky procent.

Kdybyste chtěli jít stejnou cestou, tak vás to bude stát spoustu energie, času i peněz, jako mě.

  • Vy ale nemusíte přečíst mnoho knížek a projít mnoha školeními a kurzy.
  • Nejste nuceni věnovat studiu stovky hodin svého drahocenného času.
  • Odpadne vám hledání toho, co doopravdy funguje.
  • Vyhnete se frustraci ze zbytečně investovaného času i peněz.

Dnes už nemusíte investovat svou energii, stovky hodin času a více než 80.000 Kč za školení, knížky, ubytování i dojíždění na různé kurzy.

Dnes tohle vše můžete mít
jen za cenu natankování ani ne poloviny nádrže služební Octavie,
toneru do tiskárny, nebo večeře pro dva v lepší restauraci,

 .

jen za

888 Kč

Tímto vám své know-how nabízím jen za absolutní minimum jeho opravdové hodnoty, abyste vydělali více peněz
a ušetřili více času na to, co máte rádi.

Mezi tím, jestli uspějete nebo neuspějete rozhodují mnohdy detaily. V eBooku "Jak napsat neodolatelnou nabídku a o 300% zvýšit její účinek?" jsem našel inspiraci i poměrně podrobný návod, jak vytvořit úspěšnou nabídku - prezentaci. V eBoku je pro mě inspirace jak se prezentovat, jak prezentovat služby (zboží) tak, abych zaujal zákazníka a naplnil jeho očekávání. Velmi mě zaujaly příklady v kapitole "Jak na prodejní text". Myslím si, že tento eBook otevře řadě lidem oči a ukáže efektivní postupy.

Tomáš Gřešek - lektor, konzultant pro rozvoj firem
Tomáš Gřešek - lektor, konzultant pro rozvoj firem www.tomasgresek.cz

Potřeboval jsem vytvořit co nejlepší prodejní nabídku, abych dosáhl co nejlepších prodejních výsledků. Díky tomu, co jsem se naučil v eBooku se úspěšnost zvýšila o více než 50%. Tento eBook nejen že naplnil, ale dokonce předčil mé očekávání, protože za podobné rady bych jinde zaplatil mnohonásobně více. Doporučuji každému, kdo podniká, sestavuje jakoukoliv nabídku a nebo potřebuje "prodat" sám sebe. Zvýšení úspěšnosti prodejní nabídky zvýšilo celkově také efektivitu i zisk.

Petr Pavlíček
Petr Pavlíček

Před přečtením e-booku Neodolatelná nabídka jsme řešili problém, jak zvýšit čtenost emailů rozesílaných lidem v naší databázi.

Po přečtení e-booku a aplikování jednoduchých vylepšení v předmětu a obsahu emailů se zvýšila jejich čtenost o zhruba 50%.

Po pravdě, příliš jsem nevěřil, že by nám mohl nějaký e-book pomoct zlepšit výsledky, ale vyzkoušel jsem ho a byl jsem velmi překvapen, jak účinně techniky z e-booku fungují!

Někdy stačí opravdu málo, pár drobných vylepšení a výsledky se zlepší o desítky procent. E-book Neodolatelná nabídka nám pomohl rychle zavést potřebné změny, aniž bychom na ně museli složitě a zdlouhavě přicházet sami.

Jan Thorovský
Jan Thorovský dojnekravy.cz

Nejčastější dotazy

  • q-iconKde můžu takovou neodolatelnou prodejní nabídku využít?

    Jakmile se naučíte napsat svou neodolatelnou prodejní nabídku, tak ji můžete využít na svých webových stránkách, v emailových nabídkách, nabídkách zaslaných klasickou poštou… a všude tam, kde máte co nabídnout :-)

  • q-iconCo když si nebudu vědět s něčím rady?

    Sám moc dobře vím, že je někdy neocenitelné mít možnost se na něco zeptat, tak jako další bonus máte možnost zasílat své dotazy. Své dotazy týkající se vaší neodolatelné nabídky můžete posílat na email VIP podpory po dobu 1 měsíce.

  • q-iconCo když zjistím, že eBook není pro mne přínosem?

    Pokud nebudete s eBookem spokojen/a, tak do 14 dnů dostanete všechny peníze zpět a bez otázek.

100% garance spokojenosti

Přínosem knihy pro Vás jsem si naprosto jistý. Jsem si jistý, protože informace a postupy mám osobně prověřené v praxi a opravdu fungují! Abych vám ulehčil rozhodování, tak jsem se rozhodl poskytnut nadstandardní garanci vrácení peněz.

Pokud nebudete s eBookem spokojeni, tak můžete do 14 dnů od zakoupení požádat o vrácení kupní ceny. Dostanete všechny peníze zpět a navíc bez otázek.

Bonusy

Pracovní sešit – 12 kroků k Vaši neodolatelné nabídce.

Už víte, že klíčem k úspěchu je akce. Akce v podobě určitých kroků v daném pořadí. Proto jsem pro vás napsal skvělého průvodce na vaší cestě k vytvoření neodolatelné nabídky.
Hodnota bonusu je 690 Kč

Checklist – Abyste na něco důležitého nezapomněli.

Pro vytvoření neodolatelné nabídky je třeba mnoha ingrediencí. Abyste na něco důležitého nezapomněli, tak jsem pro vás připravil seznam jednotlivých přísad, které musí vaše nabídka obsahovat.
Hodnota bonusu je 290 Kč

VIP konzultace – Emailová podpora.

Protože sám moc dobře vím, že je někdy neocenitelné mít možnost se na něco zeptat, tak jako další bonus máte možnost po dobu jednoho měsíce zasílat své dotazy týkající se vaší neodolatelné nabídky na email VIP podpory.
Hodnota bonusu je 1.990 Kč

Klikněte na tlačítko „Získat eBook“ a získejte cenné informace ještě DNES!

Získat eBook